2015. december 26., szombat

Indulás a Paradicsomba avagy a kapcsolatokba

-Nina kész vagy már?
-Mindjárt de ne felejtsd el hogy a Trópusokra készülünk nem egy jelmezbálba.
-Igen nagyon vicces de ha 2percen belül nem készülsz el itthagylak.
-Jó megyek már...
-Igen 5perce várok az mióta 2perc?!
-Blake! Megyek.
-Whuu Nina csúcsszuperül nézel ki!
-Köszi te nyavajgós. Na induljunk.
Hamarosan kiértek a repülőtérre ahol Claire,Ariana és Megan várt rájuk.
-Sziasztok csajok! -kiabálta Nina
-Szia Nina! -köszöntek egyszerre majd kérdezték Blaket.
-Mennyit nyafogott?
-Hát ha a 2perc 5 és az 5perc 2 akkor nem sokat.
Tisztelt utasok megkérjük a 212-es járat utasait hogy menjenek a 8-as kapuhoz. 212-es járat 8-as kapu. Claire és Ariana ment utoljára és Nina elsőnek majd Magen és Blake. A kapuhoz érve elkérték az útlevelet és a személyit. Miután minden stimmelt felszálltunk a gépre. Véletlen egybeesés folytán pont öt srác szállt fel miközben mi azon variáltunk hogy ki hol üljön. A srácok elkezdtek nevetni de aztán ők is rájöttek hogy ugyan abban a szituban vannak mint mi. Így cseppet sem volt már vicces.
Mikor meglátták a stewardesst felszállni gondolkodás nélkül leültek egymás mögé. A sors úgy hozta hogy Blake és Levi egymás mellé kerültek. Blake a helyzetet kihasználva beszélgetésbe bonyolódott az akkora kiszemelt és most már becserkésző Levivel. Levi először kicsit furcsállta a dolgot de cseppet sem volt ellenére hogy egy ilyen szőke magabiztos isten nővel lehessen. Az út felénél már szinte mindenki aludt. Mellettem Nina ült aki elaludt csak ugy mint előttem Ariana és Megan. Én persze hátrafordulhattam volna Nick és Zack pároshoz de inkább nem éltem a lehetőséggel. Attól hogy az első 10percben bemutatkoztunk egymásnak nem láttam értelmét beszélni velük még habár Nick elég helyesnek tűnt számomra. Nem sokkal később beszélgetést hallok rólunk csajokról. Nick és Zac egyből elkezdték tárgyalni hogy kinek mi az esete. Magamban reménykedtem hogy Nick talán engem mond de kivártam az egész csevegést. Nick és Zac úgy gondolták hogy Blake és Levi összeillő páros lenne mondjuk ez szerintem is így van folytattam magamban.
-Láttad Nina szemeit? -kérdezte Zack
-Igen de én inkább Clairet figyeltem.
-Nina szemei olyan huncutak de csábító is egyben.
-Zac neked tetszik Nina?
-Hát nem rossz csaj és hát kitudja.
-Igen kitudja hogy vajon kellenék-e Clairenek?!
-Hát haver ez az utazás már most jól alakul.
-Ne is mond.
Claire nagyon örült mikor ezeket hallotta és aminek még jobban hogy akkor a pillanatban nem fordult hátra hiszen nem biztos hogy ezt neki is elmondták volna viszont így egész jól jött ki. Az útból márcsak másfél óra lehetett vissza mikor Claire nem hallott további hangokat mögüle. Hátra fordult és látta hogy Nick és Zack is bealudt csak úgy mint Mathias és Brandon. Amin viszont elmosolyodott hogy Blake Levi vállán aludt. Ezzel a látvánnyal ő is elálmosodott és elaludt. Tisztelt utasaink a leszállást megkezdjük kérjük hogy öveiket ne csatolják ki. Landolás után Mathias és Brandon ébrettek először majd a többiek. Leszállást követően elköszöntek Blake és Levi számot cserélt és taxiba ültek a csajok és a srácok is. A két taxi viccesen mintha egymást követték volna de a vicc csak ezután jött mikor ugyan abban a hotelparkoloban szálltak ki. Megint az a bizonyos egymással szemben nevetünk szitu volt. Elindultak a hotelhez és bejelentkeztünk. A másik vicc itt kezdődött egymás mellett vannak a szobák de egy fürdőjük van tehát közös megegyezéssel tudnak majd fürdeni. Na ez a srácoknak jobban tetszett mint a csajoknak. De hát legalább nem egy szobában vagyunk jelentette ki Ariana. A szobák a 3.emeleten voltak. Elmentek a lifthez és felmentek lepakolni. Ninának az az ötlet jutott eszébe hogy ne pakoljanak hanem inkább egyből menjenek le a partra napozni és fürdeni. Ariana és Claire egyből támogatták az ötletet. 20perc múlva elindultak a partra. Útközben találkoztak a fiukkal és csak annyi pá skacok majd este talizunk a fürdőnél. A srácok egyre gondoltak irány a part utánnuk.
-Hé Nina neked bejön Zac?
-Claire mért kérdezed? Amugy meg nem rossz srác.
-Hát a repülőn beszéltek Nickel és hallottam hogy azt mondta Zac hogy: Nina nem rossz csaj és hogy huncut de csábítóak a szemeid.
-Jujj tényleg ezt mondta??
-Igen!
-Hát ha van esélyem nála mért ne!
-Csajoook!!
-Mond Nina...
-Blake neked ugye tetszik Nick?
-Igen és olyan jót beszéltünk és képzeljétek még számot is cseréltünk.
-Ariana!
-Igen Nina??
-Láttad hogy hogy nézett rád Mathias?
-Nem! Mért hogy?
-Kis butus hát tetszel neki!
-Ohh tényleg?!
-Megan!
-Else kezd nekem kit találtál?!
-Brandon. Ő olyan mint te.
-Na és Claire.
-Nina csitt! Ezt én.
-Képzeljétek hallottam Nicket és Zacket beszélni a gépen és azt mondta Nick hogy vajon kellene-e nekem!
-Oh Claire mindenképp beszélj vele-mondta Megan.
-Majd keresek egy jó alkalmat mondta Claire.
-Hé nézzétek ott jönnek!-mondta Nina.
-Na vajon most mit akarnak?!-mondta Blake.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése